Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix společnosti Výtvarný-Shop.cz
Svobodová, Martina ; Mráz, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce si klade za úkol zhodnotit stávající situaci komunikačního mixu společnosti, která se zabývá prodejem výtvarných materiálů a pomůcek, a to ve dvou prodejnách a na internetovém obchodě. V teoretické části je stručně popsán marketingový mix a blíže vysvětlena jedna z jeho složek, komunikační mix. Tato problematika týkající se podniku je přiblížena v analytické části práce, kde je také vypracovaná podrobná tabulka inspirující se SWOT analýzou. Na základě provedených analýz jsou v poslední části práce vypracovány opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace podniku Výtvarný-Shop.cz.
Komunikační mix společnosti Výtvarný-Shop.cz
Svobodová, Martina ; Mráz, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce si klade za úkol zhodnotit stávající situaci komunikačního mixu společnosti, která se zabývá prodejem výtvarných materiálů a pomůcek, a to ve dvou prodejnách a na internetovém obchodě. V teoretické části je stručně popsán marketingový mix a blíže vysvětlena jedna z jeho složek, komunikační mix. Tato problematika týkající se podniku je přiblížena v analytické části práce, kde je také vypracovaná podrobná tabulka inspirující se SWOT analýzou. Na základě provedených analýz jsou v poslední části práce vypracovány opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace podniku Výtvarný-Shop.cz.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.